sobota, 21 września 2013

Japa's Boys


Kolejnym wykonawcą z płytki Jarocin'88, a co za tym idzie uczestnikiem festiwalu w 1988 r. jest kapela o nazwie Japa's Boys. Niestety niewiele (czytaj nic) wiem na temat tego zespołu. Na winylu Japa's Boys wykonują rockowy niezbyt ostry kawałek zatytułowany Telewizyjna gra. (na moje ucho na upartego można powiedzieć podobny trochę do ostrzejszego Lady Pank). Zgodnie z opisem z płytki autorami tego utworu są: M. Garliński, M. Karolski, P. Jeronim, J. Grędziński, G. Smoliński, Z. Makarweicz (tekst). Grzebiąc w sieci można znaleźć jedynie informacje z których wynika, że udzielał się jako gitarzysta w black metalowej pochodzącej z Przasnysza kapeli Thirst, oraz jako dźwiękowiec przy nagraniu płyt kilku zespołów grających różne odmiany metalu. I to wszystko co wiem na temat Japa's Boys. Jeśli ktoś wie więcej niech napisze.

I jeszcze zdjęcie znalezione w sieci wraz z opisem

Jarocin '88, od lewej: M. Garliński, W. Abramski, G. Smoliński, P. Jeronim, M. Karolski (fot. Archiwum)

Wiedza moja została rozszerzona zainteresowanych losami tej grupy zapraszam do lektury wpisu o grupie Przeciąg

3 komentarze:

  1. Poczytaj o kapeli "Przeciąg"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałem
      http://adamb90125.blogspot.com/2018/04/przeciag-japas-boys-weterani-wojen.html?m=1

      Usuń
  2. Byłem z Wojtkiem w wojsku. Warszawa Zespół Estradowy WOPK Radar. Wojtek był tam wokalistą, a ja nagłośnieniowcem. To były czasy.

    OdpowiedzUsuń